У цьому розділі представлені Космос живі шпалери для Android 4.4. Будь-які Андроїд живі шпалери можуть бути включені в кілька розділів і мати кілька особливостей. У розділі Космос, як і на всьому сайті, ви можете всі Android живі шпалери скачати безкоштовно.
9,5
Stars by Jango LWP Studio - дивовижні живі шпалери з мерехтливими зірками на синьому нічному небі. Подаруйте собі можливість милуватися зірками в будь-який час і де б Ви не знаходилися, просто встановивши їх на екран свого пристрою.
Solar system 3D by EziSol - Free Android Apps (Сонячна система 3D)
8,0
Solar system 3D by EziSol - Free Android Apps - космічні 3D шпалери з красивими видами Сонячної системи. Подорожуйте по галактиці і досліджуйте різні планети, прикрасивши екран свого пристрою цими шпалерами.
9,4
Earth 3D by Live Wallpapers HD - дивовижні живі шпалери з об'ємним зображенням нашої планети. Насолоджуйтесь видом Землі з космосу і спостерігайте за зміною дня і ночі, встановивши ці шпалери на екран свого пристрою.
Planet 3D (Планета 3D)
9,0
Planet 3D - дивовижні живі 3D шпалери з зруйнованою планетою після космічної війни. Встановіть ці шпалери і досліджуйте кожен куточок мертвої планети та її оточення за допомогою камери на екрані власного пристрою.
9,3
8,1
Space by HQ Awesome Live Wallpaper - чаруючі своєю красою шпалери з дивовижними видами космосу. Відкрийте для себе дива космосу, здійснивши віртуальну екскурсію по Сонячній системі і відвідавши планети і зірки нашої галактики.
Asteroids by LWP World (Астероїди)
9,0
Asteroids by LWP World - космічні живі шпалери з фотографіями полів астероїдів. Здійсніть захоплюючу подорож у найвіддаленіші куточки галактики, де сотні тисяч осколків небесних тіл рухаються навколо сонць, періодично зустрічаючись з планетами.
The Moon (Місяць)
9,8
The Moon - чарівні живі шпалери з природним супутником Землі, який буде змінювати свою форму від повного до півмісяця. Надайте своєму пристрою абсолютно новий вигляд і насолоджуйтеся видами Всесвіту з красивою анімацією.
Night sky by BlackBird Wallpapers (Нічне небо)
9,9
Night sky by BlackBird Wallpapers - фантастичні живі шпалери з красивим видом зірок і планет на нічному небі. Спостерігайте за метеоритним дощем, рухом планет і зміною кольору хмар на екрані Вашого пристрою.
Space galaxy 3D by Mobo Theme Apps Team (Космічна галактика 3D)
9,0
Space galaxy 3D by Mobo Theme Apps Team - чарівні 3D шпалери з красивими іконками додатків для любителів космічної тематики. Насолоджуйтеся видами планети і космічної станції з космосу, встановивши цей додаток на свій пристрій.
Space galaxy 3D (Космічна галактика 3D)
8,7
Space galaxy 3D - прикрасьте свій пристрій живими шпалерами з дизайнерським пакетом значків в стилі космічної галактики. Яскрава голограма в поєднанні з точним прогнозом погоди і годинником зроблять екран Вашого пристрою стильним і практичним.
8,8
Величезний вибір живих шпалер для Андроїд Android 4.4. Рубрика: Космос - завантажити живі шпалери для Android 4.4 безкоштовно.