У цьому розділі представлені Космос живі шпалери для Android 4.4. Будь-які Андроїд живі шпалери можуть бути включені в кілька розділів і мати кілька особливостей. У розділі Космос, як і на всьому сайті, ви можете всі Android живі шпалери скачати безкоштовно.
Stars by orchid (Зірки)
10
Stars by orchid - романтичні живі шпалери з красивими видами сутінкового зоряного неба. Спостерігайте за безліччю мерехтливих вогників на небі і падінням метеоритів, прикрасивши екран свого пристрою цими шпалерами.
Planets by H21 lab (Планети)
10
Planets by H21 lab - дивовижні живі шпалери з планетами сонячної системи. Подорожуйте по неосяжних просторах космосу разом з цими захоплюючими шпалерами і насолоджуйтесь новим унікальним виглядом Вашого пристрою.
Space galaxy 3D by SoundOfSource (Космічна галактика 3D)
7,6
Space galaxy 3D by SoundOfSource - цікаві живі шпалери космічної тематики з красивими видами космосу. Відкрийте для себе глибини непізнаного простору, встановивши ці шпалери на екран Вашого пристрою.
Meteor shower by Best Live Background (Метеоритний дощ)
8,5
Meteor shower by Best Live Background - дивовижні живі шпалери з поверхнею планети, на яку падають великі метеорити. Створіть стильний образ свого пристрою, встановивши на нього ці шпалери космічної тематики.
Deep space 3D (Глибокий космос 3D)
8,1
Deep space 3D - таємничі 3D шпалери з чарівними видами далекого космосу. Дослідіть планети і простори всесвіту і насолоджуйтеся дивовижною красою космосу, встановивши ці шпалери на екран свого пристрою.
9,2
Stars by Jango LWP Studio - дивовижні живі шпалери з мерехтливими зірками на синьому нічному небі. Подаруйте собі можливість милуватися зірками в будь-який час і де б Ви не знаходилися, просто встановивши їх на екран свого пристрою.
Solar system 3D by EziSol - Free Android Apps (Сонячна система 3D)
7,4
Solar system 3D by EziSol - Free Android Apps - космічні 3D шпалери з красивими видами Сонячної системи. Подорожуйте по галактиці і досліджуйте різні планети, прикрасивши екран свого пристрою цими шпалерами.
8,8
Earth 3D by Live Wallpapers HD - дивовижні живі шпалери з об'ємним зображенням нашої планети. Насолоджуйтесь видом Землі з космосу і спостерігайте за зміною дня і ночі, встановивши ці шпалери на екран свого пристрою.
Planet 3D (Планета 3D)
9,3
Planet 3D - дивовижні живі 3D шпалери з зруйнованою планетою після космічної війни. Встановіть ці шпалери і досліджуйте кожен куточок мертвої планети та її оточення за допомогою камери на екрані власного пристрою.
9,4
8,5
Space by HQ Awesome Live Wallpaper - чаруючі своєю красою шпалери з дивовижними видами космосу. Відкрийте для себе дива космосу, здійснивши віртуальну екскурсію по Сонячній системі і відвідавши планети і зірки нашої галактики.
Asteroids by LWP World (Астероїди)
8,8
Asteroids by LWP World - космічні живі шпалери з фотографіями полів астероїдів. Здійсніть захоплюючу подорож у найвіддаленіші куточки галактики, де сотні тисяч осколків небесних тіл рухаються навколо сонць, періодично зустрічаючись з планетами.
Величезний вибір живих шпалер для Андроїд Android 4.4. Рубрика: Космос - завантажити живі шпалери для Android 4.4 безкоштовно.