У цьому розділі представлені Космос живі шпалери для Android 2.3.4 . Будь-які Андроїд живі шпалери можуть бути включені в кілька розділів і мати кілька особливостей. У розділі Космос, як і на всьому сайті, ви можете всі Android живі шпалери скачати безкоштовно.
Asteroid belt by Kittehface Software (Пояс астероїдів)
3,9
Asteroid belt by Kittehface Software - цікаві живі шпалери з космічним поясом астероїдів і красивими видами галактики. Встановіть ці шпалери на свій пристрій та насолоджуйтесь чудовими знімками астероїдів.
Galaxy 3D by LPlay Studio (Галактика 3D)
3,9
Galaxy 3D by LPlay Studio - красиві живі 3D шпалери з дивовижними видами космічної галактики. Створіть власну галактику, вибравши вподобану картинку для фону і налаштувавши різні ефекти, такі як: швидкість обертання, шрифт, колір і анімація.
Stars by orchid (Зірки)
3,8
Stars by orchid - романтичні живі шпалери з красивими видами сутінкового зоряного неба. Спостерігайте за безліччю мерехтливих вогників на небі і падінням метеоритів, прикрасивши екран свого пристрою цими шпалерами.
Space galaxy 3D by SoundOfSource (Космічна галактика 3D)
4,0
Space galaxy 3D by SoundOfSource - цікаві живі шпалери космічної тематики з красивими видами космосу. Відкрийте для себе глибини непізнаного простору, встановивши ці шпалери на екран Вашого пристрою.
Deep space 3D (Глибокий космос 3D)
3,8
Deep space 3D - таємничі 3D шпалери з чарівними видами далекого космосу. Дослідіть планети і простори всесвіту і насолоджуйтеся дивовижною красою космосу, встановивши ці шпалери на екран свого пристрою.
4,8
4,6
4,7
Space by Freaky Soft (Космос)
4,3
Space by Freaky Soft - це набір живих шпалер, присвячений космічним галактикам. Подорожуйте по просторах Космосу, освітленого множинами небесних світил і відкривайте для себе унікальну красу нових галактик.
Galaxy light (Галактичнє світло)
4,8
Galaxy light - дивне світло, що проникає з ядра галактики. Можливість віддалення і наближення камери, вибір з декількох колірних варіацій, низьке споживання енергії.
Earth Planet 3D (Планета Земля 3D)
4,2
Planet Earth 3D - реалістичні тривимірні моделі землі і сонця. Затемнення, динамічні відображення і плавна анімація обертання додають ефект витримки реальної камери.
Величезний вибір живих шпалер для Андроїд Android 2.3.4 . Рубрика: Космос - завантажити живі шпалери для Android 2.3.4 безкоштовно.