У цьому розділі представлені Космос живі шпалери для Android 4.2.2 . Будь-які Андроїд живі шпалери можуть бути включені в кілька розділів і мати кілька особливостей. У розділі Космос, як і на всьому сайті, ви можете всі Android живі шпалери скачати безкоштовно.
Alien worlds by Forever WallPapers (Інопланетні світи)
3,8
Alien worlds by Forever WallPapers - цікаві живі шпалери з фантастичними інопланетними світами. Побувайте за межами нашої планети і відвідайте загадкові нові світи, встановивши ці шпалери на екран свого пристрою.
Earth and Moon 3D (Земля і Місяць 3D)
3,6
Earth and Moon 3D - погляньте на нашу планету і її супутник з боку. Спостерігайте як сонячні промені освітлюють Землю, повільно ковзаючи по поверхні. Насолоджуйтесь видом нашої планети на екрані свого пристрою.
Space 3D by Amax LWPS (Космос 3D)
3,9
Space 3D by Amax LWPS - дивовижні живі шпалери з далекими просторами Космосу. Погляньте на нашу планету з боку і спостерігайте за її обертанням навколо сонця, встановивши ці шпалери на екран свого пристрою.
4,4
Planet by Amazing Live Wallpaperss - подорожуйте по загадковим куточкам Всесвіту і спостерігайте неймовірні космічні пейзажі з далекими планетами. Подаруйте собі нові враження, прикрасивши свій пристрій цими шпалерами.
Galaxy by 4k Wallpapers (Галактика)
3,9
Galaxy by 4k Wallpapers - дивні космічні живі шпалери з далекими галактиками і сонячними системами. Подорожуйте по Всесвіту та відкрийте для себе нові дивовижні світи, прикрасивши свій пристрій цими шпалерами.
Galaxy stars (Зірки галактики)
3,1
Galaxy stars - дивовижні живі шпалери з неймовірно красивими космічними пейзажами. Прикрасьте екран свого пристрою цими шпалерами і здійсніть подорож по галактиці, відвідавши самі барвисті і найвіддаленіші її куточки.
Space by Acinis (Космос)
3,9
Space by Acinis - дивовижні живі шпалери з барвистими і безкрайніми просторами космосу. Насолоджуйтеся дивовижними пейзажами і відвідайте найвіддаленіші куточки нашої галактики, прикрасивши цими шпалерами екран свого пристрою.
Star сlusters 3D (Зоряні скупчення 3D)
4,1
Star сlusters 3D - неймовірні живі шпалери з блискучими зірками. Пориньте в таємничий світ зірок і здійсніть незабутню подорож по галактиці, прикрасивши екран свого пристрою цими шпалерами.
Space stars and clouds (Космічні зірки і хмари)
3,9
Space stars and clouds - дивовижні живі шпалери з красивими зірками і космічними хмарами. Пориньте в космічну атмосферу і насолоджуйтеся прекрасними видами космосу, встановивши ці шпалери на екран свого пристрою.
Asteroid belt by Kittehface Software (Пояс астероїдів)
4,1
Asteroid belt by Kittehface Software - цікаві живі шпалери з космічним поясом астероїдів і красивими видами галактики. Встановіть ці шпалери на свій пристрій та насолоджуйтесь чудовими знімками астероїдів.
3,9
Planets by Pro Live Wallpapers - дивні й дивовижні живі шпалери з красивими видами космосу. Здійсніть неймовірну космічну подорож і загляньте в найвіддаленіші куточки Всесвіту, встановивши ці шпалери на свій пристрій.
Galaxy 3D by LPlay Studio (Галактика 3D)
4,4
Galaxy 3D by LPlay Studio - красиві живі 3D шпалери з дивовижними видами космічної галактики. Створіть власну галактику, вибравши вподобану картинку для фону і налаштувавши різні ефекти, такі як: швидкість обертання, шрифт, колір і анімація.
Величезний вибір живих шпалер для Андроїд Android 4.2.2 . Рубрика: Космос - завантажити живі шпалери для Android 4.2.2 безкоштовно.