У цьому розділі представлені Космос живі шпалери для Android 2.3.7 . Будь-які Андроїд живі шпалери можуть бути включені в кілька розділів і мати кілька особливостей. У розділі Космос, як і на всьому сайті, ви можете всі Android живі шпалери скачати безкоштовно.
8,5
9,6
9,1
Space by Freaky Soft (Космос)
7,7
Space by Freaky Soft - це набір живих шпалер, присвячений космічним галактикам. Подорожуйте по просторах Космосу, освітленого множинами небесних світил і відкривайте для себе унікальну красу нових галактик.
Galaxy light (Галактичнє світло)
9,5
Galaxy light - дивне світло, що проникає з ядра галактики. Можливість віддалення і наближення камери, вибір з декількох колірних варіацій, низьке споживання енергії.
Earth Planet 3D (Планета Земля 3D)
7,9
Planet Earth 3D - реалістичні тривимірні моделі землі і сонця. Затемнення, динамічні відображення і плавна анімація обертання додають ефект витримки реальної камери.
Droid Dna (Днк Droid)
6,3
Droid Dna - красиве силове поле, яке захищає далеку планету. Лазерна сітка періодично змінює своє забарвлення і формує нову структуру захисту.
Aurora (Аврора)
Aurora - відчуйте справжню магію Полярного сяйва на екрані свого мобільного телефону. Красиве заездное небо і приємні кольори змусять вас надовго забути про інші шпалери для робочого столу.
Universe 3D (Всесвіт 3D)
8,7
Universe 3D - гарний вид на відкритий космос. Ви можете побачити величезні планети і космічні станції. Іноді будуть пролітати дуже швидкі зорельоти.
Morphing Galaxy (морфинг галактика)
9,1
Morphing Galaxy - чудові краєвиди космосу, які створені з тисяч пікселів. Зірки візуалізовані в найрізноманітніших стилях, тому під час прослуховування музики вони будуть безперервно рухатися.
The Nebulander (Посадковий модуль)
9,5
The Nebulander - відправте ваш космічний корабель у міжзоряна подорож. Управляйте всіма доступними модулями, контролюйте швидкість вашого судна і скидайте знайдені ресурси на поверхню планети.
Venus (Венера)
7,5
Venus - перенесіться в дивовижний і нескінченний космос. Спостерігайте за величезною планетою. Ви можете детально розглянути її з усіх сторін.
Величезний вибір живих шпалер для Андроїд Android 2.3.7 . Рубрика: Космос - завантажити живі шпалери для Android 2.3.7 безкоштовно.