У цьому розділі представлені Космос живі шпалери для Android 2.3.7 . Будь-які Андроїд живі шпалери можуть бути включені в кілька розділів і мати кілька особливостей. У розділі Космос, як і на всьому сайті, ви можете всі Android живі шпалери скачати безкоштовно.
The Nebulander (Посадковий модуль)
The Nebulander - відправте ваш космічний корабель у міжзоряна подорож. Управляйте всіма доступними модулями, контролюйте швидкість вашого судна і скидайте знайдені ресурси на поверхню планети.
4,5
Morphing Galaxy (морфинг галактика)
4,5
Morphing Galaxy - чудові краєвиди космосу, які створені з тисяч пікселів. Зірки візуалізовані в найрізноманітніших стилях, тому під час прослуховування музики вони будуть безперервно рухатися.
Galaxy 3D by LPlay Studio (Галактика 3D)
4,4
Galaxy 3D by LPlay Studio - красиві живі 3D шпалери з дивовижними видами космічної галактики. Створіть власну галактику, вибравши вподобану картинку для фону і налаштувавши різні ефекти, такі як: швидкість обертання, шрифт, колір і анімація.
Galaxy light (Галактичнє світло)
4,3
Galaxy light - дивне світло, що проникає з ядра галактики. Можливість віддалення і наближення камери, вибір з декількох колірних варіацій, низьке споживання енергії.
Dream night (Мрійлива ніч)
4,3
Dream night - представляють собою розслаблюючу нічну сцену з мрійливим синім відтінком, з падаючими зірками і деревом на передньому плані. В небі літає зграя птахів, яку можна прогнати.
Universe 3D (Всесвіт 3D)
4,3
Universe 3D - гарний вид на відкритий космос. Ви можете побачити величезні планети і космічні станції. Іноді будуть пролітати дуже швидкі зорельоти.
Space world (Інший світ)
4,2
світ, що існує далеко від нас, що вабить своїми чудовими пейзажами і таємничою атмосферою. Хто знає, як він виглядає насправді? Виберіть, який Вам видається далека планета!
4,2
З Stars by BlackBird wallpapers насолоджуйтеся тим, як неонові зірки, падаючи, розлітаються на міріади іскор. Встановіть ці живі шпалери з падаючими зірками і зробите телефону новий захоплюючий вид.
Величезний вибір живих шпалер для Андроїд Android 2.3.7 . Рубрика: Космос - завантажити живі шпалери для Android 2.3.7 безкоштовно.