У цьому розділі представлені Космос живі шпалери для Android 2.3.4 . Будь-які Андроїд живі шпалери можуть бути включені в кілька розділів і мати кілька особливостей. У розділі Космос, як і на всьому сайті, ви можете всі Android живі шпалери скачати безкоштовно.
Star сlusters 3D (Зоряні скупчення 3D)
4,1
Star сlusters 3D - неймовірні живі шпалери з блискучими зірками. Пориньте в таємничий світ зірок і здійсніть незабутню подорож по галактиці, прикрасивши екран свого пристрою цими шпалерами.
Space stars and clouds (Космічні зірки і хмари)
3,9
Space stars and clouds - дивовижні живі шпалери з красивими зірками і космічними хмарами. Пориньте в космічну атмосферу і насолоджуйтеся прекрасними видами космосу, встановивши ці шпалери на екран свого пристрою.
Asteroid belt by Kittehface Software (Пояс астероїдів)
4,1
Asteroid belt by Kittehface Software - цікаві живі шпалери з космічним поясом астероїдів і красивими видами галактики. Встановіть ці шпалери на свій пристрій та насолоджуйтесь чудовими знімками астероїдів.
Galaxy 3D by LPlay Studio (Галактика 3D)
4,4
Galaxy 3D by LPlay Studio - красиві живі 3D шпалери з дивовижними видами космічної галактики. Створіть власну галактику, вибравши вподобану картинку для фону і налаштувавши різні ефекти, такі як: швидкість обертання, шрифт, колір і анімація.
Stars by orchid (Зірки)
4,6
Stars by orchid - романтичні живі шпалери з красивими видами сутінкового зоряного неба. Спостерігайте за безліччю мерехтливих вогників на небі і падінням метеоритів, прикрасивши екран свого пристрою цими шпалерами.
Space galaxy 3D by SoundOfSource (Космічна галактика 3D)
4,1
Space galaxy 3D by SoundOfSource - цікаві живі шпалери космічної тематики з красивими видами космосу. Відкрийте для себе глибини непізнаного простору, встановивши ці шпалери на екран Вашого пристрою.
Deep space 3D (Глибокий космос 3D)
3,8
Deep space 3D - таємничі 3D шпалери з чарівними видами далекого космосу. Дослідіть планети і простори всесвіту і насолоджуйтеся дивовижною красою космосу, встановивши ці шпалери на екран свого пристрою.
4,5
4,2
4,5
Space by Freaky Soft (Космос)
3,9
Space by Freaky Soft - це набір живих шпалер, присвячений космічним галактикам. Подорожуйте по просторах Космосу, освітленого множинами небесних світил і відкривайте для себе унікальну красу нових галактик.
Величезний вибір живих шпалер для Андроїд Android 2.3.4 . Рубрика: Космос - завантажити живі шпалери для Android 2.3.4 безкоштовно.